In de rubriek internetveiligheid vinden we ook meer over het aanbod Computerhulp van KPN. Wij durven dit beschouwen als een soort van verzekering voor uw zaak tegen computerproblemen. Vanop afstand (remote) of op het bedrijf (onsite) wordt men immers geholpen bij problemen met e-mails, het netwerk, installaties of randapparatuur.
Er zijn hierbij 2 abonnementen te onderscheiden:
Daarnaast zijn er ook nog aparte modules die niet in het abonnement vallen: Installatie netwerken, herstellen van verbindingen en e-mailproblemen,...
Voor alle gedetailleerde informatie over Computerhulp, gaan we eerst naar "Info & bestel".
Op de informatie pagina staat netjes vermeld wat Computerhulp precies is, wat u precies dient te doen om hulp te krijgen wanneer u een abonnement hebt en wat de tarieven zijn van het pakket.
In de eerste stap van de bestelprocedure kiest u een abonnement en de looptijd van het abonnement.
De keuze van het abonnement hangt van het aantal pc's waarvoor u computerhulp wenst:
Voor elk van deze, kon u in stap 3 bij "Wat kost het?" de tarieven bekijken
Tot slot vult u uw gegevens in. Ook hier hangt het af van uw profiel (particulier of zakelijk) welke gegevens u dient in te vullen. Betaling van Back Up Online verloopt via automatische incasso.
In de allerlaatste stap krijgt u de ingevulde gegevens ter controle te zien. U kan deze finaal bevestigen om de bestelling te plaatsen.